søndag 9. november 2008

ÆSJ!

Hei!

Sånn for folk som er interesserte,
så skal jeg skrive ned ting jeg IKKE liker.


  • High School Musical.
    Alt er egentlig bare veldig klisjè og ekkelt.
  • Vinter.
    Jeg er et sommermenneske, kort sagt.
  • Mennesker uten forståelse for ting rundt seg.
  • Folk som bruker smilefjes som: xP og xD
    æsj æsj æsj
  • Ostlukt.
    Det er faktisk ganske ekkelt
  • UGG's - sko
    det er rett og slett stygt
  • Homofobi, rasisme og nazisme.
    Klassiker.
  • Pedomennesker
  • Platinablondt hår
  • Ræva band/artister som; Tokio Hotel, Hannah Montana og Lene Aleksandra.
    Dere får si hva dere vil, men dette er IKKE kvalitetmusikk.
  • Røykere.
    Det er vel ikke genereltsett personen jeg misliker,
    det er vel bare
    røykingen jeg ikke synes er så kult.
  • Når det er tomt for penger.
  • PCvirus
  • Dårlige bøker og filmer
  • Trance.
    Jeg synes det er så grusomt
  • Lukt av fisk
  • Paris Hilton.
    Hun har ingenting å komme med
  • George W. Bush.
    Å så glad jeg er for at Obama skal bli den nye presidenten.

Kommer vel mer..

8 kommentarer:

Kalle sa...

hmm... jeg er enig med ALT : O vintern kan være kul xP xD
(nei uff?!)

Jørgen sa...

Vi er på bølgelengde. :)

Jørgen sa...

Men røyk er ganske viktig for enkelte mennesker da - sånn seriøst. Og Paris Hilton er jo en kul bitch.. do you love it?

Synnøve sa...

Det er fordi man var dum nok til å starte. Hadde man ikke starta, så hadde det ikke vært viktig for noen. Se på meg f.eks; Jeg klarer meg helt utmerket. :D

Paris Hilton er æsj.

Steffen H. Kjørsvik sa...

Enig med alt, bare at jeg liker å bruke de smileyene da :]

neiog sa...

''Homofobi, rasisme og nazisme.''

er ikke du rasistisk, når du sier æsj til homofobi? :I

Anonym sa...

HERMINGS GÅSINGS!


Hvorfor skriver jeg alltid med caps-lock? Shit.

http://gulfrosk.wordpress.com/2008/05/15/ting-jeg-ikke-liker/

Mye bedre.

Anonym sa...

Oi, jeg så en teit kommentar her. Hedvig. LOOOL! Homofobiske mennesker er ikke en egen rase, da. Herregud. Selv om de kan virke sånn, siden de er så uakseptabelt teite. Man er ikke rasistisk hvis man ikke godtar rasisme, ettersom det jo er det homofobi er.