lørdag 1. november 2008

Halloween

"This is Halloween, this is Halloween
Pumpkins scream in the dead of night"...


Bø! I går var det halloween, så jeg er egentlig litt treg med å blogge.
Men i hvertfall.. Jeg hadde besøk av noen folk, blandt dem;
Ulrikke, Helga Pernille, Jørgen BW, Mats, Elisabet og Karl Martin.

Jeg og Ulrikke hadde kledd oss ut som to keeger (Bærum og Oslo mennesker).
Helga var en zombie, men likevel, veldig sjarmerende. BWs
kostyme var vi alle litt usikre på, men jeg synes han så litt hallik ut.
Mats var emo, dog; det ble litt mye smiling. Elisabet var
"bunny"/kanin - veldig sjarmerene, i grunn, og Karl Martin
var utkledd som ei dame. Forferdelig!
























Jeg legger til flere bilder senere.



2 kommentarer:

Kalle sa...

Det var hyggelig : )

Men... hvis du skal legge ut bilder vill jeg at du skal sende de du har tenkt til og legge ut til meg først så jeg kan godkjenne...

Synnøve sa...

Det skal jeg gjøre. :)