lørdag 29. november 2008

Emo

Ok, nå er jeg svært emosjonell.

  1. Nesten alle på dansinga er tyltynne..
    Hey, ikke no' press i det hele tatt.
  2. Jeg blir glemt
  3. Jeg vil ikke ha noen jul i år
  4. Det er ikke lenge til min bursdag(driiit)
  5. Min søster er syk, og jeg regner med at jeg
    må slave for henne i noen dager.
  6. Jeg sitter å spiser is, selv om jeg vet at jeg ikke burde
  7. Magen min lager "jeg er sulten lyder"
    selv om; jeg har ikke lyst på mat.
  8. I morgen må jeg stå tidlig opp
  9. Jeg har vondt i nakken
  10. På tirsdag er det mattetentamen

3 kommentarer:

Helga sa...

Du er ikke glemt! <3

Jørgen sa...

Ehhhnei. Du er ikke emosjonell.

Anonym sa...

Alle har sånne følelser :]
Men det du gjør nå er at du ser bare på de negative tingene. Tenk på det posetive, foreksempel at du har mange mennesker som er glad i deg for den du er, Du er hygglig og er fylt med humør. Så da er det vel ikke så ille likevel? :]