fredag 30. januar 2009

Den viktigste av de viktige

Jeg har lyst til å skrive om den viktigste personen i mitt liv.


Vetle!





















Vetle er min tvilling, min lekekamerat og min bestevenn.

Han har holdt ut med meg i snart femten år, og han har holdt
ut all kjeftingen, all "volden" og alt jeg har funnet på i løpet
av mitt og hans liv. Han har vært en slik støtte for meg på
mange måter. - Tatt med lekser hjem til meg når jeg har vært syk
og kjøpt godteri for meg de gangene jeg har vært for lat.
Vetle er ærlig mot meg når ingen andre tør (på grunn av mitt
av-og-på temperament) og han passer på at ingen gutter prøver
seg - "for da får'em bank", som Vetle sier.

Vetle er kort sagt den viktigste personen i mitt liv.
Snill og god, hjelpsom og flink, smart og kreativ og kul.
Han kan jeg gjøre hva som helst for om det så skal til.

- Tvillingsøster, Synnøve.

3 kommentarer:

Mats Klevar sa...

: D

neiog sa...

Ntååå:)

Anonym sa...

Så herlig du er..... Vetle kunne ikke fått ei bedre tvillingsøster....og omvendt!!! klem