torsdag 15. januar 2009

Mega crush!

I dag så hadde jeg norskfremføring
-jeg tror det gikk sånn helt greit, egentlig.
I dag fikk jeg også feber igjen, så jeg endte med
å gå hjem fra skolen.

Litt senere dro jeg på dansing.
Ballett. Aldri danset det før å jeg vet nå
at jeg har undervurdert det kraftig, så
det beklager jeg.

Jeg ventet der i en time
og et kvarter før jeg så startet min salsatime.
Jeg ble satt sammen med en gutt på 13 år og
to centimeter. Ok, han var litt høyere, men jeg
syntes nesten det virket litt håpløst.
Han har selv danset latin i to år, men akkurat
så flink til å føre var han ikke. Armer å sånt
var perfekt, men det var nesten som om vi bare danset
med ansikt mot hverandre og ikke med hverandre.
Jaja.

Nå er jeg støl og proppfull av smoothie.

Jeg har også (som så mange andre) fått en mega
crush på Robert Pattinson. hihihihihihihihihiihiihih

2 kommentarer:

Ulrikke sa...

Iiiik!
Han er heitest!

Jørgen sa...

Du er ikke den eneste, nei.