mandag 22. september 2008

Plant litt sunnhet på brødskiven


Heisann!

Nå er det vel litt under to timer til jeg skal på dansing.
Jeg er veldig glad i å trene når jeg først har begynt, men så
er det jo det å begynne da...

Bortsett fra det, så har jeg ekstremt
vondt i halsen. Det er vel i grunn bare min feil.
Jeg og broren min (Vetle), brukte tiden i sta på å tulle litt,
og det hele ender opp med at jeg ligger hylende av latter på
gulvet, mens han bruker masse krefter på å lukke igjen døra
til rommet sitt, som jeg da har blokert med den store, fantastiske
rompa mi. Jeg tror Vetle fikk nok av at jeg lo så mye.
Når jeg ler på den måten som jeg gjorde da, så har man vel
for det meste lyst til å slå til meg. Menne, vi hadde det morsomt,
hadde vi ikke?









Så er det også en annen ting jeg vil dele med dere..
Jeg skal bli sunn. Haha, ja, tenk! Jeg har planer
om å forandre på kostholdet mitt og bli sunn.
Ikke det at jeg tror jeg vil klare det helt, men
jeg kan da prøve. Jeg kan vel bare si i fra nå,
om at jeg kommer ikke til å holde meg unna sjokolade.
Sjokolade står jeg fast ved, uansett.
Hvis dere har noen tips til hva som er
sunt og godt, så setter jeg pris på det.
Jeg tror nesten jeg kan trenge så mye hjelp
som mulig til det her.

2 kommentarer:

Kalle sa...

Haha : ) det med lillebrødre er kult : P

jeg skal også bli sunn! for resten av livet!

Synnøve sa...

Hah, lykke til med den, du.