søndag 7. september 2008

Granittrock 2008!

Vi, det vil si; Helga, Ulrikke, Mats, Jørgen, Karl Martin og meg, vi var i Oslo for å se på Granittrock. Vi tok bussen fra Kongsberg 15:35 og Jørgen hoppet på i Drammen. Det var virkelig kjempe kult.

Jørgen, Ulrikke, Helga, Karl Martin og Mats på Granittrock.
Der var mye godteri å kjøpe der. Er nok en av mange grunner,
til at Jørgen smiler sånn. : )
Et band vi rakk så vidt å se/høre litt fra.
Ulrikke og jeg. Vi koser oss.
Helga, meg og Ulrikke. Helga har en Eliasbåt
på kinnet sitt.
Jeg og Jørgen. Vi synes vi er søte.
Her ventet vi på at Surferosa skulle komme på scenen.
Mens vi gjorde det, så tuperte vi håret til Ulrikke
- Det ble jo fint?..


Så vil jeg legge til en video av meg og Jørgen...

Jeg og Jørgen fant noen handdukker/bamser.
Jeg hadde en løve, og han en sau. De var ganske kule, egentlig.
Vi hadde det mye morsomt med dem.



GRANITTROCK 2008
fredag 5. september - lørdag 6. september.



1 kommentar:

Helga sa...

Det mest fantastiske jeg har opplevd på lenge.
:D