fredag 19. desember 2008

HVIL I FRED, THOMAS

"En død mann ble funnet ved inntaket til Skollenborg
kraftstasjon torsdag formiddag.

Politiet bekrefter nå at de har identifisert personen
som den savnede Thomas Hjørnerød (19).

19-åringen har vært savnet siden 13. oktober."

Dette var det jeg så da jeg leste nyheter
på laagendalsposten.no.

Vi møtte hverandre på Kjennerud i starten av
sommeren 08. Han var med noen venner og var litt
brisen. - Ikke unormalt en fredag -lørdagskveld.

Vi snakket litt over nettby og msn, men det var det.
Jeg skal hverken skryte på meg at jeg kjente han,
eller at vi var så mye som bekjente, men for meg,
så virket han ut som en riktig gladgutt. En
gutt med en stor kjærlighet for Pokémon. :)
(Vi diskuterte hva som var best av
Powerpuff Girl og Pokemon
- dette var noe av det han svarte;
"Men pokemon er mye mye kulere.
Også er de så søøøte! Aww")

Så nå vil jeg si til alle venner og familie
av han; Jeg kondolerer så mye.

Hvil i fred, Thomas.

Ingen kommentarer: