torsdag 11. desember 2008

5 i engelsk muntlig

Heisann hoppsann.

I dag har jeg vært hjemme fra skolen fordi
jeg (igjen) har feber. I to uker nå har det vært opp
og ned med feber'n og jeg er sinnsykt lei av det nå.

For ca. en time siden kom Vetle hjem fra skolen med
en vurdering av meg muntlig i engelsk (som jeg hadde på mandag)
På den hadde jeg kun gode kommentarer og en STOR femmer.
Nå har jeg bare femmere i engelsk muntlig og jeg er ganske fornøyd.

Jeg har også bestilt en kjole fra Gina Tricot og den er kjempe
kul. Link her :D

5 kommentarer:

Ulrikke sa...

Kjolen var veldig søt. : )

Jeg er veldig, veldig stolt av deg når det gjelder engelsk muntlig. :D

Synnøve sa...

Takk og TAKK :D

Anonym sa...

Yay, gratulerer tøysekopp. Hva fikk lillebror?

Synnøve sa...

Han har ikke hatt den enda.
Noen hadde på mandag, andre i dag, men så ble det vel noen igjen.

Jørgen sa...

Så FLINK du er!
Veldig fornøyd og stolt, føler jeg.