torsdag 16. oktober 2008

Shopping!! :D


HEISANN SVEISANN.


I dag var jeg og Vetle på shoppingtur med pappa.
Ja, med pappa, faktisk. Det begynner å bli ganske
lenge siden sist. Jeg tenkte jeg skulle
legge ut noen bilder av det jeg fikk : D
(Bildene har ræva kvalitet, jeg vet det
- tatt med mobilen.)














Nr.1: Dagbok (Notabene - kr. 69,-)
Nr.2: Body Butter (Wearhouse - kr. 29,-)
Nr.3: Neglelakk (Lindex - kr. 25,-)


















Jakke (H&M - kr. 598,-)














Nr.1: Skjerf (H&M - kr. 149,-)
Nr.2: Lue (H&M - kr. 79,50,-)
Nr.3: Votter (H&M - kr. 59,50,-)


















Nr.1: Topp (Wearhouse)
Nr.2: Treningsbukse - rekker ned til leggen (H&M - kr. 199,-)


















Nr.1: Sokker ( H&M - kr. 98,-)
Nr.2: Paraply (Lindex - kr. 59,-)
Nr.3: Bukse (Lindex - kr. 199,-)
Nr.4: Vanter (Lindex)

Ingen kommentarer: