onsdag 1. oktober 2008

Monopol

Hei på dere.

Jeg begynner faktisk å bli lei av ferie. Vel, jeg er
glad i å ha fri hvis jeg har store planer, men jeg
har faktisk ikke planlagt noe for denne ferien
(bortsett fra å dra på tur). Fram til nå, så har det regnet mye,
så jeg har ikke hatt muligheten til å dra på tur.. Trist, egentlig..















Denne kvelden har jeg vært med broren min og min
kjære mor. Vi spilte Monopol, og det var ikke bare bare.
Min mor er overraskende flink. Det skremmer meg litt.
Hun fikk (i løpet av den tiden vi spilte) aldri problemer
med penger, det var det bare jeg og Vetle som fikk.
Det hele endte med at jeg og Vetle gikk konkurs,
og mamma satt igjen med alle gatene og rundt
30 millioner (ifølge det NYE spillet med bankkort).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Monopol er så koselig. Husker meg og mamma spilte det mye da jeg var yngre:)

grosee sa...

Vi prøver igjen til helga :)