søndag 1. februar 2009

London Calling


Som noen av dere vet, så har jeg planer om å flytte
til England etter vgs. Jeg ser for meg London, men det
kan jo hende at jeg velger et annet sted å bo.
I London har jeg planer om å gå på danseskole (mest
for morro). Det året jeg skal bo der skal være mer som et
"fri-år" etter vgs.
http://www.altomreiser.no/bilder/uk/london_stor_04.jpg
Allerede nå, så gleder jeg meg noe helt sinnsykt. Jeg klarer
knapt å vente. Jeg tror folk generelt kan ha godt av å bo ett
år (ellerno') utenlands.
http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2003/12/19/london_buzzi.jpg
Jeg vurderer også å gå på vgs. i Frankrike. Denne idéen kom
for ikke så lenge siden. Jeg hadde snakket litt med min fransk-
lærer om min utdannelse og om hvorfor jeg tar fransk som mitt
språkfag. Grunnen til det er at jeg skal bli kokk, og når man skal
bli kokk, så kommer fransken godt med. I hvertfall; hun nevnte
så vidt at det da ville være bra å prøve seg i Frankrike ettersom
de generelt kan det der veldig godt (he-he-ehe), så tirsdag denne
uken, så kom hun bort til meg med en del ark om hvor det er
diverse skoler i Frankrike. Det sto også litt om hva som vil skje i
løpet av de skoleårene og om regler, bosted, karakterer (som er
genereltsett likt på de utpekte skolene) osv. Dette er som sagt
bare idé og tanke. Jeg er mer usikker på dette enn London,
for å si det sånn. Det er bare ett og et halvt år til vgs., så jeg vet
ikke enda om jeg er klar for å flytte så langt enda.

Ingen kommentarer: